Bevrijding in de file

(uit Onkruid Magazine)

“Ik werk zelf al twintig jaar met affirmaties en positief denken,” zegt Edith Hagenaar, bedenker van de site www.affirmatie.nl. “Vaak zeggen mensen: ‘Ik vergeet steeds met m’n affirmaties te werken’. Zo kwam ik op het idee om een cd te maken.”

Ik kan het aan
Affirmaties zijn zinnen met positieve teksten, zoals de prachtige “Wat er ook in mijn leven gebeurt, ik kan het aan” die ook voorkomt op de dubbel-cd De 9 Affirmaties, zoals Hagenaar hem doopte.

De cd bevat veel meer dan ingesproken affirmaties alleen. Hagenaar: “Ik heb 9 affirmaties gekozen die in mijn leven een grote ommekeer hebben gebracht. Op de cd deel ik mijn persoonlijke ervaringen en inzichten daarover.”

Ontlading
De herkenbaarheid van haar verhalen, maar zeker ook de compassie en warmte in Edith’s stem, zorgen voor inzicht en een emotionele ontlading bij de luisteraar. Zoals iemand zei: “Die cd doet echt wat met me!”

Paddenstoelen
Hagenaar ontwikkelde de gratis Paddenstoelenmethode, om “snel en effectief een affirmatie te integreren”. De tweede cd begeleidt de luisteraar in deze methode, op weg naar bevrijding. Hagenaar: “De methode zorgt er voor dat je de blokkades die je opwerpt tégen de affirmatie, rustig en stressvrij oplost.”

Het mooie van een cd is dat je ‘m ook tijdens het autorijden of koken kunt beluisteren. Zo kun je bevrijding vinden terwijl je in de file staat of je maaltje bereidt.

De 9 Affirmaties - dubbelcd
Edith Hagenaar - Palaysia Productions - € 19,95
Klik hier om direct te bestellen - klik hier om te luisteren naar delen van de cd