Ontgiften

In de Affirmatie van de Maand maart 2009 had ik het over ontgiften. Daar kreeg ik veel vragen over, en daarom plaats ik er hierbij wat informatie over. Dit is zeker geen volledige lijst van ontgiftingsmogelijkheden en een goede voedingsconsulent zal je zeker ook verder kunnen helpen. Dit zijn slechts mijn eigen tips naar aanleiding van wat ik zelf ontdekt heb.

Enkele affirmaties die helpen bij ontgiften zijn:

Ik laat alle gifstoffen nu los.
Ik hou alleen in mijn lichaam wat goed is voor mij.
Ik bevrijd mijzelf.
Met plezier maak ik mijn lichaam schoon en puur.
Ik ben puur, prachtig en waarachtig.


Ik heb een drietal opties voor je. Allereerst de minst sterke, eentje die ik zelf heb ontwikkeld, en die uitgebreid beschreven staat in het e-book dat ik maakte getiteld: Een leven vol moed. Klik hier om dat e-book te downloaden.

Ten tweede een Chinese kruidenkuur. Heb ik heel goede resultaten mee behaald. Het is een sterke ontgifting maar toch is ie heel mild, dat wil zeggen ik voelde me er niet ziek bij. Ik bestel 'm altijd via Peter van Kan.

Ten derde MMS. Werkt heel goed volgens mensen die ik ken, maar ik kon 'm niet volhouden omdat ie zo afgrijselijk is. Maar voor een echt goede ontgifting, voor mensen met zware ziektes, is ie zeker aan te bevelen. Hier meer informatie en hoe te bestellen.