Ik vergeet altijd op mijn gedachten te letten...

Julie scrhijft over het filmpje dat de laatste affirmatie die ik meegeef, niet klopt: "Jouw eindaffirmatie is volgens mij niet juist omdat je daardoor blijft steken in het letten op. Zou: Al mijn woorden en gedachten zijn positief en liefdevol, goed zijn?"

De affirmatie waar ze het over heeft is:

Ik let er steeds op dat al mijn woorden en gedachten positief en liefdevol zijn.

Je hebt in zekere zin gelijk, en toch heb ik bewust voor deze affirmatie gesproken, en wel omdat ik vaak van mensen hoor: ik vergeet altijd om op mijn gedachten te letten. Vandaar!

Jouw toevoeging is helemaal goed, ik heb 'm opgenomen in de dagelijkse lijst en hieronder nog even vet:

Al mijn woorden en gedachten zijn positief en liefdevol.

1 comment:

Anonymous said...

ik ga aan de slag met affirmaties, maar liep prompt tegen het volgende aan: http://www.nu.nl/wetenschap/2036168/positief-denken-kan-schadelijk-zijn.html

gr Bas