Oktoberaffirmatie voorbeeld

Een bijzondere 'toevalligheid' speelde rondom de Affirmatie van de Maand oktober. In de uitgebreide tekst bij de affirmatie beschrijf ik dat je daadwerkelijk van het ene op het andere moment je leven kunt veranderen, door een beslissing die vanuit je hart komt. Een paar minuten nadat ik de affirmatie klaar had, ontving ik een mailtje van Carin met deze tekst:

"De meest bijzondere ervaringen heb ik gehad tijdens het ziekzijn van mijn partner. We hadden nog niet zo lang een relatie en zaten in zeer moeilijke omstandigheden toen ook nog eens bleek dat hij de ziekte van Hodgkin had. Het werd een tijd van grote stress en wanhoop met uiteindelijk de mededeling dat hij naar huis werd gestuurd om te sterven.

Tóch was er steeds het gevoel dat het wél kon, dat hij wél zou kunnen leven en hadden wij een zogenoemd 'tweesporen-beleid'. Enerzijds was ik bezig zijn begrafenis voor te bereiden, anderzijds bleef ik hem behandelen (met magnetiseren, zenden van positieve energie etc) met een gevoel van toekomst.

Dat laatste kwam ook doordat de wijzers van onze klok bij spannende momenten heel hard vooruit gingen draaien, de tijd draaide zich naar de toekomst. Op het laatst 'zag' ik ineens een enorm grote engel (?) aan het voeteneind van het bed staan, wat geen angstig gevoel gaf.

Mijn partners gezondheid werd echter steeds slechter, hij kon nog nauwelijks op zijn benen staan. Op een avond hadden wij een pittig gesprek waarin ik uitriep dat hij dood aan het gaan was en toen pas leek dit feit tot hemzelf door te dringen...

Hij keek me aan, sprong (!) van de bank midden de kamer in en riep ineens heel hard: 'Ik wil léven! Ik wil niet dood!'

Het leek wel alsof de hele kamer vol stond met lichtwezens...

Dit is nu zo'n 17 jaar geleden en... hij leeft! Vlak nadat dit gebeurd was, konden ze ineens niets meer vinden en is hij gezond verklaard. Het was zo bijzonder dat zelfs de oncoloog het ongeloofelijk vond en hem het 'wonder van Leiden' (LUMC) noemt. Nog elk jaar wil hij ons zien en vieren we een reunie..."

Een prachtig voorbeeld van hoe een diepe, hart-grondige, bezielde beslissing je leven totaal kan veranderen. En voor mij heel mooi om te zien dat de energie die ik blijkbaar al aan het uitzenden was, direct positief bevestigd werd!

Nog even de Affirmatie van de Maand oktober:

Ik kan elke dag opnieuw beginnen.

Extra affirmatie:

Ik besluit nu om...

2 comments:

Anonymous said...

A lot of thanks for your entire work on this web site.
My aunt enjoys going through investigation and it's obvious why. A lot of people know all concerning the lively manner you provide simple tactics by means of this web site and as well strongly encourage participation from some others on the subject then our favorite child is without question being taught so much. Take advantage of the rest of the new year. You're the one conducting a fabulous job.



Visit my web page extrem sex (Bigtopbullies.com)

Anonymous said...

I must voice my admiration for your generosity supporting individuals who
absolutely need help on this particular niche.

Your real dedication to getting the message all-around appeared
to be really significant and have continuously encouraged employees just like
me to realize their targets. This valuable facts means this much a
person like me and far more to my office colleagues.
Many thanks; from each one of us.

Also visit my blog - cwiczenia na powiekszenie peniasa (agcsb.com)